Helpdesk

Ως φορέας του «ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ», μπορείτε να απευθύνεστε στο αρμόδιο
Helpdesk που  λειτουργεί για την εξυπηρέτησή σας, μέσω της ηλεκτρονικής
διεύθυνσης  ή τηλεφωνικά στο τηλ. 210 3580315.

Για θέματα που αφορούν την Κινητή Τηλεφωνία, οι χρήστες απευθύνονται στο helpdesk του σχετικού παρόχου  για τις συνδέσεις ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ.

Cosmote:
Μέσω τηλεφώνου καλώντας ατελώς στον μοναδικό πενταψήφιο αριθμό 13820, (με κωδικό 13820).
Μέσω e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση .
Μέσω fax στο 210 2511412.

NOVA:
Αριθμός εξυπηρέτησης πελατών : 1277
Εξυπηρέτηση Επιχειρησιακών Υπευθύνων Ασύρματης Νησίδας: στους τηλεφωνικούς αριθμούς 2105100310 και 2105100311.

Vodafone:
1399 (για όλους τους χρήστες)
2106703533 (εργάσιμες ημέρες και ώρες)
Email

Helpdesk – Ticketing

Για κάθε φορέα του ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ δημιουργείται ένας Λογαριασμός Διαχείρισης Φορέα βασισμένος στον κωδικό του φορέα (o κωδικός δίχως παύλες π.χ. SATH00001) με τον οποίο ο υπεύθυνος του φορέα έχει πρόσβαση στις παρακάτω δυο εφαρμογές.

1. Στο πληροφοριακό σύστημα του Helpdesk  για την καταχώρηση Συμβάντος (εκτός κινητής τηλεφωνίας) ή δημιουργία Αιτήματος είτε για προβλήματα/βλάβες που αντιμετωπίζουν  είτε για αιτήματα προς εξυπηρέτηση (π.χ. για webhosting, mailboxes,  streaming,  κλπ).

2. Εφαρμογή στατιστικών απόδοσης της γραμμής πρόσβασης του φορέα.

Για τον κωδικό πρόσβασης ο υπεύθυνος του φορέα απευθύνεται αρχικά στο Helpdesk του ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ.

Επικοινωνία Φορέων – Help desk  Διαδικασία Υποστήριξης

Το Help desk αποτελείται από μηχανικούς τηλ/κών δικτύων και Ηλεκτρονικών  Υπολογιστών, οι οποίοι έχουν εμπειρία στην διάγνωση κι επίλυση τεχνικών και δικτυακών προβλημάτων. Ο αριθμός εργαζομένων του Help desk είναι τέτοιος ώστε υποστηρίζει τις  αιτήσεις όλων των χρηστών του δικτύου «ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ». Επιπλέον, υπάρχει ο γενικός υπεύθυνος μηχανικός ο οποίος επιβλέπει  τις διαδικασίες και αποτελεί το σημείο επικοινωνίας με τον υπεύθυνο του  φορέα Λειτουργίας του έργου, ΚτΠ Α.Ε.

O help desk agent καταγράφει το αίτημα με τίτλο και περιγραφή, επιλέγει ομάδα ανάθεσης καθώς επίσης και την υπηρεσία  που επηρεάζεται. Επίσης καθορίζει την προτεραιότητα βάση των δεδομένων αναγγελίας. Οι μηχανικοί του Helpdesk, έχοντας εμπειρία στην διάγνωση και επίλυση τεχνικών και δικτυακών προβλημάτων, παρέχουν άμεσα υποστήριξη στον υπεύθυνο ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ και  επιλύουν/ολοκληρώνουν τα αιτήματα.

Εφόσον αυτό δεν είναι δυνατόν, πραγματοποιούν βασικούς ελέγχους και  troubleshooting χρησιμοποιώντας οδηγούς για κάθε υπηρεσία και προωθούν το ticket με όλη την απαραίτητη πληροφορία και  κατηγοριοποίηση, στον αρμόδιο ανάδοχο / υποέργο για περαιτέρω ενέργειες  μέσω του πληροφοριακού συστήματος Service Manager. Παρακολουθούν επίσης την εξέλιξη του ticket μέχρι την ολοκλήρωση του.