Helpdesk
Ως φορέας του «ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ», μπορείτε να απευθύνεστε στο αρμόδιο
Helpdesk που λειτουργεί για την εξυπηρέτησή σας, μέσω της ηλεκτρονικής
διεύθυνσης ή τηλεφωνικά στο τηλ. 210 3580315.
Οι υπεύθυνοι ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ του φορέα έχουν πρόσβαση και στο πληροφοριακό σύστημα του Help desk για την καταχώρηση Συμβάντος ή δημιουργία Αιτήματος είτε για προβλήματα/βλάβες που αντιμετωπίζουν είτε για αιτήματα προς εξυπηρέτηση (π.χ. για webhosting, mailboxes, streaming, κλπ).
Helpdesk – Ticketing
Το Help desk υποστηρίζει την επικοινωνία και την αναφορά του προβλήματος με πολλαπλούς τρόπους,τηλέφωνο, email, απευθείας άνοιγμα ticket στο πληροφοριακό σύστημα.
Επικοινωνία Φορέων – Help desk Διαδικασία Υποστήριξης
Το Help desk αποτελείται από μηχανικούς τηλ/κών δικτύων και Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, οι οποίοι έχουν εμπειρία στην διάγνωση κι επίλυση τεχνικών και δικτυακών προβλημάτων. Ο αριθμός εργαζομένων του Help desk είναι τέτοιος ώστε υποστηρίζει τις αιτήσεις όλων των χρηστών του δικτύου «ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ». Επιπλέον, υπάρχει ο γενικός υπεύθυνος μηχανικός ο οποίος επιβλέπει τις διαδικασίες και αποτελεί το σημείο επικοινωνίας με τον υπεύθυνο του φορέα Λειτουργίας του έργου, ΚτΠ Α.Ε.
O help desk agent καταγράφει το αίτημα με τίτλο και περιγραφή, επιλέγει ομάδα ανάθεσης καθώς επίσης και την υπηρεσία που επηρεάζεται. Επίσης καθορίζει την προτεραιότητα βάση των δεδομένων αναγγελίας. Οι μηχανικοί του Helpdesk, έχοντας εμπειρία στην διάγνωση και επίλυση τεχνικών και δικτυακών προβλημάτων, παρέχουν άμεσα υποστήριξη στον υπεύθυνο ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ και επιλύουν/ολοκληρώνουν τα αιτήματα.
Εφόσον αυτό δεν είναι δυνατόν, πραγματοποιούν βασικούς ελέγχους και troubleshooting χρησιμοποιώντας οδηγούς για κάθε υπηρεσία και προωθούν το ticket με όλη την απαραίτητη πληροφορία και κατηγοριοποίηση, στον αρμόδιο ανάδοχο / υποέργο για περαιτέρω ενέργειες μέσω του πληροφοριακού συστήματος Service Manager. Παρακολουθούν επίσης την εξέλιξη του ticket μέχρι την ολοκλήρωση του.