Helpdesk

Ψηφιακός Μετασχηματισμός

Το Δημόσιο αξιοποιεί τα οφέλη και τις νέες υπηρεσίες που σχετίζονται με τον ψηφιακό μετασχηματισμό της οικονομίας και της κοινωνίας.

Helpdesk

Ως φορέας του «ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ», μπορείτε να απευθύνεστε στο αρμόδιο
Helpdesk που  λειτουργεί για την εξυπηρέτησή σας, μέσω της ηλεκτρονικής
διεύθυνσης  ή τηλεφωνικά στο τηλ. 210 3580315.

 

 

Οι υπεύθυνοι ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ  του φορέα έχουν πρόσβαση και στο πληροφοριακό σύστημα του Help desk  για την καταχώρηση Συμβάντος ή δημιουργία Αιτήματος είτε για προβλήματα/βλάβες που αντιμετωπίζουν  είτε για αιτήματα προς εξυπηρέτηση (π.χ. για webhosting, mailboxes,  streaming,  κλπ).

Helpdesk – Ticketing

Το Help desk υποστηρίζει την επικοινωνία και την αναφορά του προβλήματος με πολλαπλούς τρόπους,τηλέφωνο, email, απευθείας άνοιγμα ticket στο  πληροφοριακό σύστημα.

 

 

 

 

Επικοινωνία Φορέων – Help desk  Διαδικασία Υποστήριξης

Το Help desk αποτελείται από μηχανικούς τηλ/κών δικτύων και Ηλεκτρονικών  Υπολογιστών, οι οποίοι έχουν εμπειρία στην διάγνωση κι επίλυση τεχνικών και δικτυακών προβλημάτων. Ο αριθμός εργαζομένων του Help desk είναι τέτοιος ώστε υποστηρίζει τις  αιτήσεις όλων των χρηστών του δικτύου «ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ». Επιπλέον, υπάρχει ο γενικός υπεύθυνος μηχανικός ο οποίος επιβλέπει  τις διαδικασίες και αποτελεί το σημείο επικοινωνίας με τον υπεύθυνο του  φορέα Λειτουργίας του έργου, ΚτΠ Α.Ε.

O help desk agent καταγράφει το αίτημα με τίτλο και περιγραφή, επιλέγει ομάδα ανάθεσης καθώς επίσης και την υπηρεσία  που επηρεάζεται. Επίσης καθορίζει την προτεραιότητα βάση των δεδομένων αναγγελίας. Οι μηχανικοί του Helpdesk, έχοντας εμπειρία στην διάγνωση και επίλυση τεχνικών και δικτυακών προβλημάτων, παρέχουν άμεσα υποστήριξη στον υπεύθυνο ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ και  επιλύουν/ολοκληρώνουν τα αιτήματα.

Εφόσον αυτό δεν είναι δυνατόν, πραγματοποιούν βασικούς ελέγχους και  troubleshooting χρησιμοποιώντας οδηγούς για κάθε υπηρεσία και προωθούν το ticket με όλη την απαραίτητη πληροφορία και  κατηγοριοποίηση, στον αρμόδιο ανάδοχο / υποέργο για περαιτέρω ενέργειες  μέσω του πληροφοριακού συστήματος Service Manager. Παρακολουθούν επίσης την εξέλιξη του ticket μέχρι την ολοκλήρωση του.